| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
IsaMar
|
Posted: Mon Feb 27, 2012 11:26 am Post subject: Rechten op albums toekenne voor vrienden |
|
|
Hallo,
Het is mij opgevallen dat bij de albums die ik heb gekenmerkt als 'vrienden', mijn vrienden de foto's kunnen verwijderen en bewerken.
Is er een mogelijkheid om per album rechten aan te geven, zodat ik kan bepalen of vrienden foto's mogen verwijderen, bewerken etc?
Alvast bedankt voor de info.
Groeten,
Marco |
|
| Back to top |
|
 |
Administrator Site Admin
|
Posted: Mon Feb 27, 2012 1:02 pm Post subject: |
|
|
Wij zijn niet op de hoogte van problemen in deze richting, ik kan het ook niet direct reproduceren.
Normaal gesproken kunnen vrienden een album gekenmerkt als 'voor vrienden' alleen bekijken. Ik zou daarom willen vragen om nogmaals te controleren of u inderdaad als 'vriend' bent ingelogd en zo ja, om indien mogelijk meer details te sturen naar helpdesk@picturepush.com (welke gebruiker en welke vriend, welke onbedoelde mogelijkheden er zijn, etc)
Bij voorbaat dank hiervoor.
Het rechten geven per album is iets wat we voor de toekomst wel graag willen, maar het is nog niet bekend wanneer dat gaat gebeuren. |
|
| Back to top |
|
 |
harveydamian4
|
Posted: Fri May 03, 2013 11:29 am Post subject: |
|
|
overzichtelijke manier gebruikersrechten aan de verschillende groepen kunt toekennen. ... Als u bijv. een album met uw vakantiefoto's heeft aangemaakt, kunt u met een paar klikken de groepen "Vrienden" en "Familie" - maar niet "Collega's" ... met een "Galerij Beheerder", en alle bijbehorende rechten.
--------------------------
Harvey Damian
best web hosting
top web hosting |
|
| Back to top |
|
 |
|